Hopp til hovedinnhold

Vi har fått ny innloggingsløsning. Logg inn på nytt – alt annet er som før. Kontakt kundeservice dersom du opplever problemer.

Boks for lettlesthefter, brosjyrer

Varenummer: 50326

Handlinger

Beskrivelse

Elegant og lett boks for eksponering og oppbevaring av lettlesthefter, brosjyrer og diverse skrankemateriell. Formatet gjør at boksen er lett å flytte på.

Kan benyttes i både lengde- og breddeformat. Prøv den også som en podieboks i utstillinger ved å snu den på hodet!

En funksjonell boks for alt som skal oppbevares og samtidig synes enten det er på bord, skranke eller i bokreolen.

  • Kapasitet

    Lettlesthefter, brosjyrer.
  • Format

    B140 x D210 x H150 mm. Innermål: B130 x D200 x H130 mm.
  • Materiale

    5 mm plast, PMMA.
  • Montering

    Nei

  • Leveringstid

    1-2 uker.