Ofte stilte spørsmål ‒ Bestilling

  • Hvem kan bli kunde hos oss?

    Vi leverer varer til offentlige foretak og private bedrifter. Privatpersoner og enkeltmannsforetak kan dessverre ikke bestille hos oss pr i dag. 

  • Ny kunde

    For å opprette et kundeforhold hos oss trenger vi følgende informasjon:

    • Kundenavn

    • Organisasjonsnummer

    • Leveringsadresse

    • Postboksadresse

    • Fakturadresse - oppgi kommunens/bedriftens organisasjonsnummer for EHF-faktura (elektronisk)

    • Ressursnummer

     

    Opprett ny kunde her

  • Hvordan bestille?

    Alle bestillinger skal skje elektronisk i nettbutikken eller gjennom innkjøpssystem, eventuelt via kontaktskjema eller e-post.

  • Ordrebekreftelse og følgeseddel

    Ordrebekreftelse
    Når bestillingen er utført, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Ordrebekreftelsen blir sendt til registrert kontaktpersonen. Vi anbefaler våre kunder å sjekke ordrebekreftelsen slik at eventuelle avvik kan håndteres med en gang.

    Følgeseddel
    Det blir vedlagt en følgeseddel i pakkene du mottar. Det er notert på følgeseddel hva som er levert. Om sendingen mangler noen varer, kan det skyldes at varer du har bestilt, sendes direkte fra en annen leverandør enn fra vårt lager. Kontakt oss om du har en manko.